0
Košarica

 

Često postavljana pitanja

Vi imate pitanja. Mi imamo odgovore.

 

P  Koji su troškovi dostave?

P  Koje su mogućnosti plaćanja za naručene proizvode?

P  Kako obaviti kupnju?

P  Da li je za narudžbu potrebna prijava?

P  Što su bodovi lojalnosti i kako ih mogu koristiti?

P  Kako koristiti KOD za popust?

P  Kako si mogu pomoći kod odabira vaših parfema?

P  Da li se može se dobiti tester kod vas?

P  Možemo očekivati neko širenje ponude?

P  Kada mogu naručiti putem internetske trgovine?

P  Kako saznati ili gdje mogu provjeriti je li narudžba ispravno poslana?

P  Je li plaćanje u online trgovini sigurno?

P  Proizvod nije ispunio moja očekivanja. Mogu li ga vratiti?

P  Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

P  Tražim poseban miris koji nisam našao kod vas. Što učiniti?

P  Jesu li vaši parfemi lažni svjetski poznati znamka-ovi?

P  Jesu li vaši parfemi sigurni za moju kožu i tijelo?

P  Zašto su parfemi u aluminijskim bočicama?

P  Proizvod nije na zalihi, kada će se vratiti na zalihu?

P  Kako vas mogu kontaktirati?

P  Jesu li vaši proizvodi testirani na životinjama?

P  Što trebam učiniti ako zaboravim lozinku?

P  Među najčešće postavljanih pitanja nije ono što vas zanima?

 

 

 

P Koji su troškovi dostave?

O Troškovi dostave (isporuka + pakiranje) podijeljeni su prema ukupnoj vrijednosti kupnje u sljedećim skupinama:

Ukupna vrijednost kupnje

Troškovi dostave

0 kn - 350 kn

30 kn

Iznad 350,00 kn

Besplatno


Na vrh

 

 

P Koje su mogućnosti plaćanja za naručene proizvode?

O Imate sljedeće opcije:

        -  PayPal-om

        -  kreditnom ili debitnom karticom (Maestro, Visa, Visa Electronic, MasterCard)

        -  po predračunu

        -  pouzećem

Na vrh

 

 

P Kako obaviti kupnju?

O Kupnja je vrlo jednostavna:

        -  Dodajte proizvod u košaricu klikom na gumb »Kupi me«

        -  Na kraju kupnje unesite svoje podatke

        -  Odabirete način plaćanja

        -  Potvrdite narudžbu klikom na »Pošalji narudžbu« i »Voila«. Mirisni paketić će uskoro biti kod vas.

Na vrh

 

 

P Da li je za narudžbu potrebna prijava?

O Za narudžbu nije potrebna prijava ili registracija. Jednostavno ispunite obavezna polja i narudžba je poslana.

Naravno, moramo vas obavijestiti da prijava/registracija donosi velike prednosti koje ne smijete propustiti!  Provjerite ovdje >>

Na vrh

 

 

P Što su bodovi lojalnosti i kako ih mogu koristiti?

O Svakom kupnjom možete zaraditi bodove lojalnosti. Jedini uvjet je da ste prijavljeni. Inače, sustav ne može dodijeliti bodove korisniku. 0,05 KN je 1 bod lojalnosti. Sve dobijene bodove lojalnosti možete koristiti za prvu sljedeću kupnju. Korištenje bodova obavlja se automatski. Također može vam dodijeliti bodove lojalnosti tim MySpirit.

Na vrh

 

 

P Kako koristiti KOD za popust?

O Korištenje KOD-a za popust je vrlo jednostavno. KOD se unosi u prozor »KOD za popust« I potvrđuje se gumbom »Potvrdi«! Moguće je koristiti samo jedan KOD odjednom. Također se KOD ne kombinira s akcijama. U slučaju problema/pitanja možete nam pisati na info@myspirit.hr.

Na vrh

 

 

P Kako si mogu pomoći kod odabira vaših parfema?

O Ako MySpirit parfeme još ne poznaješ, izbor je zaista jednostavan. Prvo, pogledajte online trgovinu MySpirit, gdje su svi parfemi opisani i tipizirani. Možete si pomoći sa filterom. Lako postoji mogućnost da ne poznaješ znamku parfema, mi ti, slobodno, bez grižnje savjesti, možemo garantirati da smo zaista najbolji. U tom slučaju imaš besplatni tester, kojega možeš naručiti ovdje.

Na vrh

 

 

P Da li se može se dobiti tester kod vas?

O Naravno. Potpuno besplatno ćemo vam slati tester po vašem izboru kojeg odaberete ovdje.

Na vrh

 

 

P Možemo očekivati neko širenje ponude?

O Tim MySpirit vrlo rado gleda u budućnost i uvijek planira nove projekte i ponude. Uvijek smo zadovoljni svim idejama/savjetima/željama naših vjernih korisnika, tako da ih uvijek možete poslati na info@myspirit.hr.

Na vrh

 

 

P Kada mogu naručiti putem internetske trgovine?

O Uvijek smo tu za vas! Ljeti, zimi, kada je vruće ili hladno. Možete poslati narudžbu u bilo koje vrijeme, 24 sata dnevno i 365 dana godišnje (366 ako je prijestupna godina ;)).

Na vrh

 

 

P Kako saznati ili gdje mogu provjeriti je li narudžba ispravno poslana?

O Po uspješnom dovršenju narudžbe šaljemo vam poruku na vašu e-mail adresu potvrđujući da je narudžba prihvaćena, a osim toga sadrži i informacije o sadržaju i vrijednosti narudžbe.

Na vrh

 

 

P Je li plaćanje u online trgovini sigurno?

O Nemojte se bojati. MySpirit sigurno plaćanje je tu! Naš je cilj pružiti siguran i udoban doživljaj online kupnje. Pri narudžbi u online trgovini vaši se podaci prenose tehnologijom SSL (Secure Sockets Layer), najsuvremenijim standardom za osiguravanje sigurnosti online poslovanja. Naša trgovina koristi naprednu i visoku zaštitu GeoTrust TrueBusinessID koji pruža bitne funkcije međusobne provjere autentičnosti i šifriranja podataka za sigurnu transakciju.

Na vrh

 

 

P Proizvod nije ispunio moja očekivanja. Mogu li ga vratiti?

O Proizvod možete vratiti samo ako je neiskorišten, neoštećen, nepromijenjen i u originalnoj ambalaži. Da biste to učinili, morate nas kontaktirati u roku od 14 dana od primitka naručenih proizvoda na našu e-mail adresu info@myspirit.hr. Na taj način, ne morate navesti razloge za takvu odluku. Tada imate 30 dana za vraćanje kupljenih proizvoda. Kada primimo vraćene proizvode i nemamo nikakvih komentara o njima, vratit ćemo vam kupovnu cijenu u roku od najviše 10 radnih dana. Jedini trošak za potrošača u vezi s otkazom narudžbe je izravan trošak vraćanja robe.

Na vrh

 

 

P Kako mogu promijeniti ili otkazati narudžbu?

O Narudžbu možete promijeniti ili otkazati u roku od pola sata od slanja narudžbe. Jednostavno nam pišite na e-mail info@myspirit.hr i rado ćemo vam pomoći.

Na vrh

 

 

P Tražim poseban miris koji nisam našao kod vas. Što učiniti?

O Možete nas obavijestiti o tome na info@myspirit.hr jer nas uvijek zanima kako možemo proširiti našu ponudu. Ili vam predlažemo sličan izbor.

Na vrh

 

 

P Jesu li vaši parfemi lažni svjetski poznati znamka-ovi?

O Ne, MySpirit parfemi nisu ni na koji način lažni, jer ne prodajemo parfeme u identičnoj, krivotvorenoj ambalaži i sa istim imenima kao i originali. Naši parfemi su karakterizirani, što znači da su izrađeni od vrhunskih francuskih sastojaka, koristeći slične recepture i postupke, kao što su parfemi prepoznatih znamkaova. Proizvodnja naših parfema je u skladu sa dobrom proizvođačkom praksom (GMP).

Naši parfemi također nisu mirisne vode, toaletne vode ili kolonjske vode. To znači da sve parfeme proizvodimo sa sadržajem mirisnih sastojaka u omjeru između 13 i 17%. Pročitajte više >>

Na vrh

 

 

P Jesu li vaši parfemi sigurni za moju kožu i tijelo?

O Ne brinite, sa nama ste sigurni! Vaša sigurnost i zadovoljstvo naš je prioritet! Parfemi se izrađuju od najboljih sastojaka proizvedenih prema normi ISO 9001. Za sigurnost se brinemo tako, da strogo slijedimo propise važećih europskih kozmetičkih zakona, koja precizno propisuje dopuštene količine alergenskih potencijalnih sastojaka u kozmetičkim proizvodima.

Na vrh

 

 

P Zašto su parfemi u aluminijskim bočicama?

O Aluminke su MySpirit posebnost. Time se osigurava da su parfemi uvijek pohranjeni na sigurnom mjestu, to je svjetlo nepropusna aluminijska boca, čime se maksimalno održava početna kvaliteta parfema. Boca je neuništiva i uvijek je možete ponijeti sa sobom, čak i na zrakoplovu kao osobnu prtljagu. S ovim rješenjem, za razliku od uobičajenih staklenih bočica, postigli smo i manju težinu proizvoda, a time i praktičniju upotrebu. Parfemi MySpirit su neizostavni u vašoj torbici. Pročitajte više >>

Na vrh

 

 

P Proizvod nije na zalihi, kada će se vratiti na zalihu?

O Ako proizvod koji želite naručiti trenutno nije na zalihi, pišite nam na info@myspirit.hr i obavjestit ćemo vas kada će se proizvod ponovo naći na zalihi. Također možete unijeti svoje podatke na stranicu proizvoda koji nije na zalihi, a vi ćete biti obaviješteni na unesenu e-mail adresu prilikom ponovne zalihe.

Na vrh

 

 

P Kako vas mogu kontaktirati?

O Možete nas kontaktirati na e-mail adresu info@myspirit.hr i rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja.

Na vrh

 

 

P Jesu li vaši proizvodi testirani na životinjama?

O MySpirit parfemi nisu i nikad neće biti testirani na slatkim bićima sa kojima dijelimo ovaj planet. Ovo je naš 100% zavjet, jer obožavamo životinje koje bi trebale uživati u svojoj misiji. <3

Na vrh

 

 

P Što trebam učiniti ako zaboravim lozinku?

O Ne brinite, to se također dešava i najboljima. Samo kliknite na „Prijava/Registracija“ pri vrhu stranice, a zatim kliknite na link „Jeste li zaboravili lozinku?“. Sustav će od vas tražiti da unesete e-mail adresu sa kojom ste otvorili račun i započeli proces dobivanja nove lozinke. Ili kliknite ovdje.

Na vrh

 

 

P Među najčešće postavljanih pitanja nije ono što vas zanima?

O Nema problema. Za sva pitanja uvijek smo dostupni na e-mail adresi info@myspirit.hr.

Na vrh

  • POVOLJNA
    DOSTAVA
  • BRZA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2019, SCC d.o.o. MySpirit | Sva prava pridržana.