0
Košarica

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja online trgovine MySpirit, u vlasništvu društva SCC d.o.o., sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), temelje se na preporukama GZS i međunarodnih kodeksa online poslovanja.

Podaci o poduzeću
puno ime: SCC proizvodnja, trgovina in zastopstva, d.o.o.
kratko ime: SCC, d.o.o.
adresa: Blatnica 16, 1236 Trzin, Slovenija
matični broj: 5370230000
porezni broj: SI17268877
OIB: 19455107480
TRR: HR6023600001102709161, otvoren kod Zagrebačke banke d.d.

E-mail: info@myspirit.hr

Online trgovinom MySpirit.hr (u nastavku „MySpirit.hr“ ili „online trgovina“) upravlja poduzeće SCC d.o.o. (u nastavku „ponuđač“). Pri registraciji u sistem MySpirit.hr posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično njegovoj e-mail adresi i zaporku. Na taj način se registriranim članovima olakšava kupnja, a ponuđač osigurava da su podaci u potpunosti zaštićeni i korišteni u skladu s uvjetima s kojima se (potencijalni) kupac slaže. Pravo na kupnju u online trgovini MySpirit imaju registrirani članovi, kao i gosti koji naprave brzo kupuju i ne trebaju se registrirati prije kupnje.

Online trgovina je otvorena svakodnevno, 24 sata na dan. Zbog različitih tehničkih razloga, poslovanje preko naše online trgovine ponekad je nemoguće. Stoga si ponuđač zadržava pravo ograničiti ili potpuno zaustaviti prodaju nekih ili svih proizvoda na određeno ili neodređeno vrijeme ili ograničiti ili potpuno zaustaviti pristup online trgovini na određeno ili neodređeno vrijeme.

Dostupnost informacija

Ponuđač se obvezuje da će kupcima uvijek osigurati sljedeće informacije:

a) identitet poduzeća (ime i sjedište, broj registra),
b) podatke za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta),
c) bitna obilježja proizvoda odnosno usluga (uključujući i post prodajne usluge i jamstva),
d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi u online trgovini bi trebala biti dostupna u razumnom vremenskom razdoblju),
e) uvjete za isporuku proizvoda ili izvršenje usluge (način, mjesto i rok isporuke),
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i mora biti vidljivo prikazano da li uključuju poreze i troškove prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) rok važnosti ponude,
i) rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje; osim toga mora biti navedeno da li i koliko kupca košta vraćanje proizvoda,
j) objašnjenje postupka žalbe, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili odjelu za kontakte sa kupcima.

Ponuda proizvoda

Ponuda proizvoda u online trgovini zbog prirode poslovanja putem interneta često se i brzo mijenja i ažurira. U slučaju da proizvodi nisu na zalihi, to je također jasno naznačeno.

Načini plaćanja

Ponuđač nudi sljedeće načine plaćanja:

  • gotovinom kod isporuke GLS dostavne službe
  • Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se ne prištejejo dodatni stroški. Dodatni stroški nastanejo ob plačilu DPD/GLS kurirju s kreditno/debetno kartico, in sicer stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero DPD/GLS kurir izda račun.

  • Maestro karticom kod isporuke GLS dostavne službe
  • uplatom na transakcijski račun upravitelja online trgovine MySpirit.hr – SCC d.o.o. (po ponudi / po predračunu)
  • Paypalom na račun poduzeća SCC d.o.o.
  • Kreditnom ili Maestro karticom

Troškovi pakiranja i isporuke za narudžbe u ukupnoj vrijednosti od preko 350,00 KN su besplatni, od 0 KN do uključujući 350,00 KN cijena je 30 KN.

Upozorenje: ovi uvjeti i troškovi pakiranja i isporuke su važeće samo unutar Republike Hrvatske. Za isporuku u druge zemlje naplaćuju se troškovi isporuke prema cjeniku dostavnog poduzeća. Slično tome, kupac snosi eventualne troškove za naknade u zemljama izvan Hrvatske.

Cijene

Cijene uključuju 22% PDV-a. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Trenutno vrijede navedene cijene proizvoda koje se mogu mijenjati bez prethodne obavijesti. Cijene vrijede u slučaju plaćanja jednom od gore navedenim načinima plaćanja pod gore navedenim uvjetima.

Narudžba

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca zaključuje se u trenutku kad ponuđač potvrdi narudžbu (kupac prima e-mail poruku o statusu "Narudžba potvrđena"). Od tog trenutka su cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede kako za ponuđača kako i za kupca.

Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se elektronički na meni-ju ponuđača, a kupac automatski prima račun na registriranu e-mail adresu nakon potvrde kupnje.

Predaja narudžbe

Postupak kupnje:
- odaberite proizvode i dodajte ih u košaricu pomoću gumba »Kupi me!«
- klikom na gumb »Na blagajnu« dobit ćete pregled sadržaja košarice
- unesite KOD za popust ili poklon bon u košaricu - ako ga imate
- ako želite koristiti ili dobiti bodove lojalnosti, možete se prijaviti klikom na gumb "Prijava" ili se registrirajte odabirom "Stvorite novi račun"
- unesite sve potrebne informacije o korisniku, dostavi i plaćanju. Možete napisati posebne želje ili pitanja u komentar. Klikom na gumb »Pošalji narudžbu«, narudžba će biti završena.

Na online stranici www.myspirit.hr, u gornjem desnom kutu, nalazi se ikona košarice u kojoj se korisniku prikazuju proizvodi koje se dodaju u košaricu tijekom pregledavanja online trgovine. Ako korisnik želi ukloniti određeni proizvod iz košarice, mora kliknuti ikonu košarice i riječ "ukloni".

Potrebno je ispuniti obavezna polja kako biste dovršili narudžbu.

  • Adresa za dostavu: Morate unijeti potrebne podatke za kontakt, koji su označeni crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, grad, poštanski broj i telefonski broj), koji su nam potrebni za potvrdu i dovršenje narudžbe i dostavu proizvoda.
  • Obrazac omogućuje stvaranje korisničkih računa i za sljedeću narudžbu korisnički podaci već su spremljeni.
  • Trošak isporuke: Dostava se vrši putem GLS dostavne službe. Trošak isporuke iznosi 30 KN za narudžbe u ukupnoj vrijednosti do uključujući 350 KN i besplatno za sve narudžbe u vrijednosti iznad 350 KN.
  • Način plaćanja: Možete odabrati između četiri načina plaćanja: plaćanje pouzećem, po predračunu, Paypalom ili kreditnom karticom.
  • Kuponi i poklon kartice: Ako korisnik ima važeći kupon za popust ili poklon karticu, unesite je u odgovarajuće polje i kliknite gumb za potvrdu.
  • Pregled narudžbe: Prikazuju se proizvodi koje je korisnik dodao u košaricu tijekom pregledavanja online trgovine. Cijena proizvoda, trošak isporuke, vrijednost PDV-a i ukupni trošak za plaćanje prikazani su u košarici prije završetka narudžbe.
  • Dovršenje narudžbe: Imate i prozor za komentare u košarici gdje možete unijeti bilo kakve komentare, pohvale, kritike ili dodatne upute za kupnju. Da biste dovršili narudžbu, kliknite gumb "Završi kupnju". Time prihvaćate "Opće uvjete poslovanja" online trgovine i obvezu plaćanja za poslanu narudžbu. Ako je narudžba uspješno završena, online stranica prikazuje tekst "Zahvaljujemo se na kupnji u parfumarni MySpirit".

Prilikom slanja narudžbe kupac se također može prijaviti na e-vijesti (primanje obavijesti na unesenu e-mail adresu).

Promocijski kodovi

Povremeno putem e-maila ili putem drugih komunikacijskih kanala šaljemo promocijski KOD ili KOD za popust. Promocijski KOD donosi razne pogodnosti, od različitih poklona do popusta. Svaki KOD je uvijek vremenski ograničen, mora se koristiti u ovom određenom razdoblju, inače postaje nevažeći. Koristite ga tako, da ga na blagajni unesete u posebni prozor "KOD za popust". Kliknete gumb "Potvrdi!". Promocijski KODOVI nisu međusobno kompatibilni. Korisnik ili kupac može koristiti samo jedan promocijski KOD prilikom svake kupnje.

Poklon bon

Poklon bon je dokument koji SCC d.o.o. uz plaćanje izdaje u elektroničkom obliku (kupac prima e-mail s KOD-om poklon bona) ili papirnatom obliku. Svaki poklon bon označen je vlastitim KOD-om, a ponuđač MySpirit.hr dužan ga je prihvatiti kao uplatu za kupnju u online trgovini. Valjanost poklon bona je pola godine od izdavanja bona, ukoliko nije drugačije naznačeno na bonu. Zamjena poklon bona za gotovinu nije moguća. U slučaju da je vrijednost kupnje veća od vrijednosti poklon bona, vlasnik poklon bona mora platiti razliku. Koristite ga tako da ga na blagajni u posebni prozor "Poklon bon" unesete i kliknete gumb "Potvrdi!".

Pokloni za promocijske akcije

Ponekad provodimo promocijske akcije kada poklonimo dar za kupnju iznad određene ukupne vrijednosti kupnje. Na taj način i granica i mogući poklonu uvijek su izričito i nedvosmisleno navedeni. Ako posjetitelj odluči iskoristiti takvu akciju, on je također svjestan i obvezuje se da, ako se kupljeni proizvodi vraćaju u cijelosti ili djelomično, poklon se također mora vratiti, osim ako preostala vrijednost kupnje ne premaši ograničenje koje je određeno za dar ili ako korisnik zamijeni proizvod koji se vraća drugom u online trgovini u istoj vrijednosti. Primjer: kupac prima dar za kupnju iznad 350 KN (bez troškova isporuke). Njegova kupnja iznosi 400 KN, zato prima poklon. Zatim želi vratiti proizvod u vrijednosti od 150 KN. Ukupna vrijednost kupnje iznosi tako 250 KN, što znači da ne ispunjava uvjete za poklon i mora ga vratiti. Alternativno, umjesto povrata novca, može izraziti svoju želju i zamijeniti vraćeni proizvod za neki novi proizvod u vrijednosti od 150 KN.

Također ne mijenjamo niti vraćamo vrijednost proizvoda na poklone koji su primljeni besplatno na kupnju.

Odustajanje od narudžbe

Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač (u skladu s člankom 43.č i 43.d ZVPot) ima pravo u roku od četrnaest (14) dana obavijestiti poduzeće na e-mail adresu (info@myspirit.hr) o otkazu ugovora, bez potrebe navođenja razloga za svoju odluku.

Vraćanje primljene robe na adresu poduzeća u tom roku smatra se kao obavijest o odustajanju od narudžbe. Vraćena roba mora biti neiskorištena, neoštećena, u nepromijenjenoj količini i u originalnoj ambalaži, inače kupac nema pravo na povrat novca.

Potrošač mora vratiti robu najkasnije 14 dana nakon obavijesti o odustajanju od narudžbe. Kupac vraća robu na adresu: SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin, Slovenija.

Po primitku robe, poduzeće vraća sva plaćanja u skladu za zakonom. Jedini trošak za potrošača u vezi s odustajanjem od narudžbe je izravan trošak vraćanja robe.

Prilikom vraćanja robe, potrošač također šalje račun za robu i osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti povrat novca. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom. Povrat novca će se izvršiti u roku od 10 radnih dana od vraćanja robe.

Odustajanje potrošača od ugovora za proizvode iz kompleta

Ako potrošač odluči odustati od ugovora za proizvode koji čine komplet, može zatražiti zamjenu za jednaki komplet ili povrat novca za cijeli komplet. Potrošač može zamijeniti proizvod iz kompleta u slučaju materijalne pogreške ili oštećenja proizvoda, ali ne može zatražiti povrat novca za taj proizvod.

Pogrešno isporučeni proizvodi

Ako potrošač otkrije da mu je isporučen pogrešan proizvod, mora odmah obavijestiti ponuđača na e-mail adresu info@myspirit.hr i priložiti fotografiju pogrešno isporučenog proizvoda radi bržeg rješavanja reklamacije. Pogrešno isporučen proizvod mora potrošač vratiti i slati na adresu SCC d.o.o., Blatnica 16, 1236 Trzin, Slovenija. Kada ponuđač prima pogrešno isporučen proizvod na svoju adresu, najprije provjeri da li vraćeni proizvod ispunjava uvjete povrata. Potrošač mora vratiti pogrešno isporučen proizvod koji je neiskorišten, neoštećen, u nepromijenjenoj količini i u originalnoj ambalaži. Ako vraćeni proizvod ispunjava uvjete povrata navedene u prethodnoj rečenici, ponuđač šalje potrošaču na njegovu adresu odgovarajući proizvod bez troškova isporuke, u roku od jednog radnog nada.

Zaštita osobnih podataka

Ponuđač se obvezuje trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika. Ni u kojem slučaju podaci korisnika ne smiju se predati neovlaštenim osobama.

Svoje osobne podatke možete pregledavati, uređivati ili brisati. Također možete otkazati prijavu na primanje e-vijesti. Pišite nam na info@myspirit.hr.

Kako bi se zaštitili osobni podaci, korisnik je također odgovoran za osiguravanje sigurnosti njegovog korisničkog imena i zaporke te odgovarajuće antivirusne zaštite svog računala.

Za detalje o zaštiti, prikupljanju i obradi osobnih podataka, pročitajte Pravilnik o privatnosti.

Komunikacija

Ponuđač će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ukoliko se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasne elektronske i / ili SMS poruke sadržavat će sljedeće:
- jasno i nedvosmisleno će biti naznačene kao reklamne poruke,
- pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
- različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti jasno naznačene kao takve.

Također će se jasno definirati uvjeti sudjelovanja u njima:
- jasno će biti predstavljen način odjave od primanja reklamnih poruka,
- ponuđač će izričito poštovati želju korisnika koji ne želi primati reklamne poruke.

PRAVNA OBAVIJEST

Online trgovina MySpirit.hr i navedeni podaci, slike proizvoda, grafički i video elementi na online stranicama zaštićeni su Zakonom o zaštiti autorskih prava i ne smiju se reproducirati niti koristiti bez prethodnog pismenog dopuštenja. Znamka MySpirit i logotip su u vlasništvu poduzeća SCC d.o.o.

Pritužbe i sporovi

Ponuđač poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača. Ponuđač nastoji ispuniti svoju dužnost uspostavljanja učinkovitog sustava za rješavanje pritužbi te određuje osobu na koju, u slučaju problema, korisnik se može obratiti telefonom ili e-mail poštom. Pritužba se šalje putem e-mail adrese na info@myspirit.hr. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv. U roku od pet radnih dana, ponuđač će potvrditi da je primio pritužbu, obavijestiti kupca o tome koliko dugo će se rješavati i obavještavati ga o tijeku postupka. Ponuđač je svjestan da je ključna karakteristika potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja slučaja, njegov nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji proizlaze iz rješavanja samog spora. To je također glavna prepreka za potrošača da ne pokrene sudski postupak. Iz toga razloga ponuđač će uložiti maksimalne napore kako bi se svi eventualni sporovi riješili mirnim putem.

Rješavanje potrošačkih sporova izvan suda

U skladu sa zakonskim normama, ne priznajemo nikakvog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao nadležnih za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o rješavanju potrošačkih sporova izvan suda. SCC d.o.o. kao ponuđač proizvoda i usluga online trgovine na području Hrvatske, objavljuje na svojoj online stranici elektronsku vezu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na linku OVDJE.

Mišljenja korisnika i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda ili priloga, koje su napravili korisnici ili posjetitelji, dio su funkcionalnosti online trgovine i namijenjeni su korisničkim zajednicama.

Ponuđač nije odgovoran za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena koji pružaju korisnici ili posjetitelji. Pred objavom, ponuđač pregledava mišljenja, komentare i ocjene i odbija sve one koje sadrže neistine, zablude, uvrede, opscene ili po mišljenju ponuđača ne donose nikakvu korist ostalim korisnicima ili posjetiteljima internet stranice. Ponuđač nije odgovoran za informacije o mišljenjima, komentarima i ocjenama i odriče se bilo kakve odgovornosti koje proizlaze iz ovih informacija.

Slanjem mišljenja, komentara ili ocjene, korisnik ili posjetitelj izričito se slaže s uvjetima korištenja i dopušta ponuđaču da objavljuje dio ili cijeli tekst na svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene na neodređeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu ponuđača, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili ocjene izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalna i moralna autorska prava za pisana mišljenja, komentare ili ocjene, te da se ta prava prenose ponuđaču besplatno, neisključivo i na neodređeno vrijeme.

OBAVJEŠTAVANJE I E-VIJESTI

Korisnik se može prijaviti na online stranici na e-vijesti na nekoliko načina. Korisnik pristaje da se prilikom prijave na e-vijesti povremeno obavijesti ga o novostima na stranici, novostima u ponudi i promocijskim akcijama. Ponuđač se obvezuje da neće zloupotrijebiti ili proslijediti korisničku e-mail adresu trećoj osobi. Korisnik može odjaviti primanje vijesti u bilo kojem trenutku.

IZJAVA O ZDRAVSTVENIM TVRDNJAMA U OPISU PROIZVODA

Sve informacije na stranicama online trgovine MySpirit (www.myspirit.hr) služe samo u informativne svrhe i nisu namijenjene zamjeni za savjet liječnika ili drugog zdravstvenog osoblja, niti ne može biti zamjena za odgovarajuću medicinsku pomoć ili rješavanje poteškoća jer nisu priznata od strane zdravstvenih vlasti.


  • POVOLJNA
    DOSTAVA
  • BRZA
    DOSTAVA
  • 100% GARANCIJA
    ZADOVOLJSTVA
© 2019, SCC d.o.o. MySpirit | Sva prava pridržana.